Wynajem osuszaczy – krok po kroku

wynajem osuszaczy zdjęcie

Dla każdego z nas na całym świecie bardzo istotny jest czas. Chcielibyśmy, żeby wiele procesów odbywało się szybciej. Dla przykładu przy budowaniu budynku czas jest naszym ograniczeniem, ponieważ ściany i tynki potrzebują kilku dni, żeby wyschnąć. Wykonywanie kolejnych prac nie jest możliwe oraz będzie nieefektywne, jak i również może szkodzić zdrowiu pracowników na budowie, jeśli położona warstwa zaprawy czy farby nie jest odpowiednio wysuszona. Kolejnym przykładem może być osuszanie budynków z wilgoci technologicznej czy po zalaniach. Każdy chce, żeby tego typu czynności przebiegły sprawnie. Z pomocą przychodzą wtedy urządzenia zwane osuszaczami powietrza.

Czym są osuszacze powietrza?

Osuszacze to specjalne urządzenia, zasilane prądem, służące do zbierania wilgoci z powietrza. Schładzają ją poniżej punktu rosy, co skutkuje jej skropleniem. Dzięki temu możliwe jest pozbycie się nadmiaru nagromadzonej wody lub szybsze i efektywne osuszenie pomieszczeń, np. w trakcie budowy, po remoncie czy zalaniu. Zbyt duża wilgotność może prowadzić do powstawania pleśni i rdzy, które są bardzo niebezpieczne.

Typowy osuszacz powietrza zbudowany jest ze sprężarki, wentylatora, zaworu rozprężnego oraz wymienników ciepła. W zależności od mocy urządzenia rozróżnia się osuszacze domowe i budowlane. Te drugie charakteryzują się bardzo dużą mocą, która idzie w parze z dużym zużyciem energii. Są to jednak bardzo wydajne urządzenia, dzięki którym możliwe jest osuszenie bardzo dużych powierzchni w krótkim czasie.

Wynajem osuszaczy

Jeśli poszukujemy osuszaczy powietrza w stolicy Wielkopolski, warto zgłosić się do profesjonalnej firmy. Często, nie warto jest kupować drogi sprzęt jeśli potrzebujemy użyć go jednorazowo. Należy wtedy zapoznać się z usługą jaką jest wynajem osuszaczy. Firma posiada wiele urządzeń o różnej mocy i wydajności, dzięki czemu możliwe jest dobranie optymalnego urządzenia w zależności od potrzeb. Pracownicy obsługi bez problemu doradzi jakiego sprzętu potrzebujemy i oceni, na jaki czas będzie on nam potrzebny.

Dodatkowo możemy liczyć na pełne wsparcie zarówno techniczne, jak i merytoryczne, ponieważ pracownicy firmy mają bogate doświadczenie, a dodatkowo cały czas podnoszą swoje umiejętności poprzez kolejne realizacje, szkolenia branżowe czy udział w targach. W przypadku pytań zawsze można skontaktować się telefonicznie lub mailowo. Dzięki temu na każdym etapie realizacji otrzymamy pełne wsparcie.

Jak wygląda wynajem

W celu wynajęcia urządzeń do oczyszczania powietrza musimy zgłosić się no firmy oferującej tego typu usługi. Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej. Pracownicy po zapoznaniu się ze sprawą jak najszybciej zgłoszą się do nas. Możliwe, że konieczne będzie udzielenie dodatkowych informacji jak kubatura pomieszczenia, czy czas, na jaki preferujemy wynająć urządzenia. Kolejnym etapem jest wybór technologii osuszania. Istnieje wiele metod osuszania pomieszczeń i każda z nich jest stosowana w innych warunkach.

Przykładowe technologie to:

  • osuszanie kondensacyjne,
  • osuszanie podposadzkowo kondensacyjne,
  • osuszanie podposadzkowe podczerwienią,
  • osuszanie turbowentylatorowe.

Po wyborze odpowiedniego typu usługi, pracownicy ustalą termin jej realizacji oraz koszt. O wszystkim zostaniemy poinformowani podczas podpisywania umowy. Co więcej, jeśli osuszamy budynek np. po zalaniu czy innym zdarzeniu, za które będziemy ubiegać się o odszkodowanie, firma oferuje doradztwo eksperta ubezpieczeniowego. Poradzi on jaka dokumentacja będzie potrzebna oraz w jaki sposób efektywnie ubiegać się o odszkodowanie.